- Regulamin określa zasady wynajmu Domu na Mazurach „Przytulisko” (dalej zwany Nieruchomością lub Przedmiotem Umowy).
- Regulamin jest integralną częścią Umowy najmu.
- Dokonanie rezerwacji w każdej formie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu Nieruchomości.
- Rezerwacji wstępnej dokonuje najemca telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej, lub poczty email. Podczas rezerwacji wstępnej ważne jest określenie terminu pobytu, oraz liczby osób wynajmujących. Rezerwacja wstępna następuje po potwierdzeniu dostępności domu w danym terminie, oraz jednoznacznej, słownej/pisemnej chęci wynajmu. Rezerwacja wstępna jest ważna przez 48 godziny od momentu powyższych uzgodnień.
- Rezerwacja stała następuje w momencie wniesienia zadatku za zarezerwowany pobyt. Od momentu dokonania rezerwacji wstępnej, czas na wpłatę zadatku wynosi 48 godziny. Zadatek wynosi 50% całkowitej kwoty za pobyt. Rezerwację gwarantowaną uważa się za potwierdzoną w momencie zaksięgowania środków na rachunku bankowym Wynajmującego. Po zaksięgowaniu zadatku, do osoby wynajmującej wysyłany zostaje e-mail potwierdzający rezerwację w wybranym terminie.
- Zadatek powinien zostać wpłacony bezpośrednio na konto bankowe Wynajmującego:
45 1160 2202 0000 0002 9470 8304 W tytule przelewu Najemca wynajmuje Nieruchomość na okres i za kwotę wskazane w Umowie.
- Okres korzystania z nieruchomości rozpoczyna się o godzinie 16:00 pierwszego dnia Najmu, a kończy o godz. 10:00 ostatniego dnia Najmu.
- Zadatek nie podlega zwrotowi gdy rezygnacja zostanie zgłoszona mniej niż 21 dni przed datą rozpoczęcia pobytu.
- Pozostałą/całkowitą część kwoty za pobyt, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Wynajmującego nie później niż na 7 dni przed datą zameldowana.
- W przypadku rezerwacji na mniej niż 7 dni przed datą zameldowania należy uiścić 100% płatności, aby rezerwacja została potwierdzona jako rezerwacja stała.
- Kaucja - każdorazowo przy płatności II raty lub przy płatności całości Najemca zobowiązuje się do zapłaty kaucji w wysokości 1000 PLN. Stanowi ona zabezpieczenie na wypadek szkód poczynionych przez Najemcę podczas pobytu w Nieruchomości. Kaucja zwracana jest Najemcy w ciągu 7 dni od wymeldowania, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Nieruchomości, jak i budynku, oraz należącego do domu terenu, nie będzie uszkodzony lub w gorszym stanie niż w dniu przyjazdu Najemcy.
- Uwagi co do uszkodzeń lub zniszczeń Najemca powinien zgłosić Wynajmującym niezwłocznie po ich powstaniu/ zauważeniu.
- Maksymalna ilość gości jaka może przebywać w obiekcie to 6 osób, minimalny czas rezerwacji to 2 doby.
- Najemca ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za wszystkie przebywające z nią zgłoszone osoby, w tym dzieci i zwierzęta.
- Najemca i wszystkie przebywające zgłoszone osoby zobowiązani są do przestrzegania zasad regulaminu oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego
- Zakazane jest udostępnianie Nieruchomości osobom trzecim.
- Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie Nieruchomości, spowodowane z winy Wynajmującego, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności z tytułu ceny najmu.
- Najemcy są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu Domu wypoczynkowego w stanie pierwotnym z dnia przyjazdu.
- Najemcy ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających w okresie pobytu.
- W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia znajdującego się w Domu Wypoczynkowym Najemcy proszeni są o poinformowanie Wynajmującego, celem dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za ww. naprawę/wymianę zostanie naliczona według kosztów naprawy i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W związku z ponoszeniem przez rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, rodzice proszeni są o wzmożoną opiekę nad nimi.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
- Najemcy proszeni są o zorientowanie się, w którym miejscu w Domu Wypoczynkowym znajdują się gaśnice ppoż. oraz jak się jej użytkuje.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Nieruchomości nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń lub przyrządów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących na wyposażeniu domu i mogących stanowić zagrożenie pożarowe, np.: palników gazowych, grzałek elektrycznych, grzejników gazowych/elektrycznych itp. Zabrania się także wnoszenia do domu materiałów łatwopalnych , wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
- Za dewastację Domu Wypoczynkowego, nieuprawnione użycie gaśnic ppoż. i wynikłe z tego skutki (konieczność wymiany wyposażenia, dodatkowe prace obsługi) Najemcy zostaną obciążeni dodatkowymi kosztami.
-
Za rzeczy pozostawione w Domu Wypoczynkowym Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Korzystanie z kominka: Upewnij się, że komin jest otwarty i drożny przed rozpaleniem ognia.
- 1. Usuń wszelkie łatwopalne przedmioty z obszaru wokół kominka.
- 2. Nie rozpalaj kominka do ekstremalnie dużych temperatur, aby nie uszkodzić żeliwa we wkładzie kominka.
- 3. Nie używaj kominka, jeśli jesteś pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających.
- 4. Nie spalaj żadnych materiałów plastikowych, papierowych, śmieci ani innych materiałów, które nie są przeznaczone do użytku w kominku.
- 5. Zgłaszaj wszelkie uszkodzenia lub problemy z kominkiem do właściciela lub obsługi Przytuliska.
- 6. Regularnie usuwaj popiół z kominka, gdy jest zimny, i składaj go w wyznaczonym miejscu.
- 7. Trzymaj dzieci i zwierzęta z dala od kominka.
- 8. Nigdy nie zostawiaj kominka bez nadzoru, gdy ogień jest rozpalony.
- 9. Rozpalaj ogień stopniowo, zaczynając od małych kawałków drewna, a następnie dodawaj większe.
- 10. Nie używaj żadnych płynów łatwopalnych, takich jak benzyna czy alkohol do rozpalenia kominka.
-
11. Skorzystaj z dostępnego drewna opałowego i podpałki, które znajdują się w wyznaczonym miejscu w Nieruchomości.
- Zwierzęta należące do Najemcy mogą przebywać́ w Nieruchomości po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Najemca zobowiązany jest do sprzątania po zwierzętach oraz sprawowania nad nimi opieki w taki sposób, aby ich przebywanie w Nieruchomości nie prowadziło do pogorszenia jej stanu, jak i stanu jej wyposażenia oraz nie było uciążliwe dla otoczenia.
- Zasady Pobytu Zwierząt w „Przytulisku”
- 1. Aby zapewnić komfortowy pobyt wszystkim gościom, w tym czworonożnym, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad dotyczących pobytu zwierząt:
- 2. Sprzątanie po zwierzętach: Prosimy o dbanie o czystość i sprzątanie po swoich zwierzętach zarówno w domu, jak i na terenie całego obiektu.
- 3. Sprzątanie po zwierzętach: Prosimy o dbanie o czystość i sprzątanie po swoich zwierzętach zarówno w domu, jak i na terenie całego obiektu.
- 4. Zachowanie zwierząt: Zwierzęta powinny być pod stałą kontrolą właściciela. Prosimy o zapewnienie, że nie będą one zakłócać spokoju sąsiadów.
- 5. Ochrona wyposażenia: Prosimy o dbanie o wyposażenie domu, aby uniknąć zniszczeń spowodowanych przez zwierzęta. Upewnij się, że zwierzęta nie drapią mebli, nie gryzą przedmiotów i nie zanieczyszczają wnętrza.
-
6. Odpowiedzialność za szkody: Właściciel zwierzaka ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez zwierzę. W przypadku powstania szkód, właściciel zostanie obciążony kosztami naprawy lub wymiany uszkodzonego mienia.
- Korzystanie z Desek SUP:
- 1. Korzystanie z desek SUP dozwolone jest wyłącznie dla gości Przytuliska.
- 2. Sprzęt można używać wyłącznie w godzinach od 8:00 do 20:00.
- 3. Bezpieczeństwo: Użytkownicy kajaka i deski SUP są zobowiązani do noszenia kamizelek ratunkowych przez cały czas pobytu na wodzie.
- 4. Nie należy korzystać ze sprzętu w czasie burzy, silnego wiatru lub innych niekorzystnych warunków pogodowych.
- 5. Zaleca się pływanie w zasięgu wzroku innych osób dla bezpieczeństwa.
- 6. Stan Trzeźwości: Zabrania się korzystania z kajaka i deski SUP pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających.
- 7. Korzystanie przez Dzieci: Dzieci mogą korzystać z kajaka i deski SUP wyłącznie pod stałą opieką dorosłych.
- 8. Sprzęt należy użytkować zgodnie z jego przeznaczeniem.
- 9. Nie wolno przeciążać i deski SUP. Deska SUP maksymalne obciążenie 150 kg.
- 10. Na kajak i deskę SUP należy wchodzić tylko i wyłącznie przy odpowiedniej wysokości wody względem sprzętu, aby nie uszkodzić sprzętu o dno zbiornika wodnego.
- 11. Po zakończeniu użytkowania, sprzęt należy opróżnić z wody, osuszyć i przechować w wyznaczonym miejscu.
- 12. Użytkownicy są odpowiedzialni za wszelkie szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem kajaka lub deski SUP.
- 13. W przypadku uszkodzenia sprzętu, użytkownik zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany.
- 14. Zasady Pływania: Użytkownicy powinni unikać nagłych ruchów, które mogą przewrócić kajak lub deskę SUP.
- 15. Należy zachować ostrożność przy zbliżaniu się do innych osób korzystających z wody oraz naturalnych przeszkód (np. podłoże wody, skał, roślinności wodnej).
-
16. Po zakończeniu korzystania z kajaka i deski SUP, sprzęt należy zwrócić w stanie nienaruszonym do wyznaczonego miejsca w Nieruchomości.
- Parkowanie pojazdów na terenie Nieruchomości dopuszczalne jest wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym tj. za bramą wjazdową do Nieruchomości. Na wyznaczonej do parkowania części nieruchomości mogą przebywać maksymalnie 4 samochody osobowe. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie pojazdów lub mienia w nich pozostawionego.
-
Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych rzeczy materialnych gości.
- Kwota najmu obejmuje:
- 1. przebywanie w Nieruchomości w okresie wskazanym w Umowie,
- 2. koszt mediów (w szczególności energia, woda, ścieki, wywóz nieczystości, itp.),
-
3. korzystanie z wyposażenia Nieruchomości
- Najemca jest zobowiązany do:
- 1. korzystania z grilla w miejscu do tego wyznaczonym. Najemca nie może korzystać z grilla w środku domu jak też na jego tarasie.
- 2. korzystania z kajaka/ deski SUP w sposób zgody z jej przeznaczeniem i zgodnie z instrukcją. Najemca nie może korzystać z kajaka/ deski SUP pod wpływem alkoholu lub substancji odurzających. Jeśli z kajaku/deski SUP korzystają dzieci Najemca zobowiązany jest do sprawowania nad nimi stałej opieki.
- 3. zamykania furtki i bramy wjazdowej.
- 4. zabezpieczenia nieruchomości jak i jej wyposażenia przed uszkodzeniem lub kradzieżą – w tym celu w wypadku opuszczania nieruchomości powinien zamykać okna oraz drzwi wejściowe przekazanym kluczem. Nieruchomość nie jest monitorowana ani chroniona przez zewnętrzny podmiot.
-
5. korzystania z nieruchomości oraz jej wyposażenia w sposób zgodny z ich przeznaczeniem oraz nie naruszający dobrych obyczajów i stosunków sąsiedzkich, jak też w sposób odpowiedni do terenu oznaczonego jako strefa ciszy
- Najemca nie jest zobowiązany ani uprawniony do pielęgnacji ogrodu.
- Najemca nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek napraw Nieruchomości i jej wyposażenia. Wszelkie uszkodzenia lub usterki powinny być zgłaszane Wynajmującemu niezwłocznie od ich wykrycia. Najemca w miarę możliwości powinien utrwalić stan usterki/uszkodzenia w formie zdjęcia, a następnie przesłać je na numer kontaktowy Wynajmującego.
- W Nieruchomości obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Złamanie zakazu skutkuje nałożeniem kary w wysokości 1000zł.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia Nieruchomości przez Najemców, nieprzestrzegających Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla miejsca położenia Domu Wypoczynkowego.
- Najemcy zobowiązani są zapoznać się z niniejszym Regulaminem przed rozpoczęciem użytkowania Domu Wypoczynkowego, co zostanie potwierdzone poprzez uiszczenia ceny najmu umowę oraz regulamin uważa się za zaakceptowaną i zawartą.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 czerwca 2024 r.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
- Administratorem Twoich danych jest Karolina Kościanek, ul Jana Kowalczyka 1B m.103 03-193 Warszawa.
- Twoje dane przetwarzane są w związku z realizacją naszych usług, w celu promocji naszych usług, a także umożliwienia nam kontaktów z Tobą.
- Masz prawo do dostępu oraz poprawienia podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, a ponadto zgodnie z nowymi przepisami masz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych.
- Możesz w dowolnym momencie skorzystać z prawa do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody na przetwarzanie Twoich danych (przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
- Informujemy, że Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej i w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania z uwzględnieniem terminów wynikających z konieczności zapewnienia możliwości egzekwowania powszechnie obowiązujących praw i obowiązków.
- Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza RODO. Organem nadzorczym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, możesz kontaktować się z nami poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
Link do pobrania regulaminu: tutaj